Detail veřejné zakázky

Dodávka regálů pro centrální spisovnu MěÚ Veselí nad Moravou

Zadavatel Veselí nad Moravou
Kraj Jihomoravský kraj
Obor Kancelářské potřeby a jiný spotřební materiál, kancelářský a jiný nábytek
Předpokládaná hodnota zakázky 200 001 Kč - 500 000 Kč
Termín realizace prosinec 2012
Uzávěrka přihlášek Úterý, 6. listopad 2012, 12:00

Bližší informace

Předmětem zakázky je dodávka a montáž pojízdných a pevných policových regálů pro místnosti spisovny pro městský úřad (dále jen „MěÚ“) Veselí nad Moravou za následujících podmínek:

-       předmětem dodávky budou pojízdné a pevné regálové systémy umožňující ruční zakládání dokumentace s přímým vstupem obsluhy (ukládány budou kartonové archivní krabice, nebo-li boxy o rozměrech: (v x h x š mm)

350 x 260 x 130 mm

350 x 260 x 110 mm

330 x 260 x   50 mm

330 x 260 x   75 mm

330 x 260 x 110 mm

-       minimální zatížení jednostranné police:      70 kg / bm

-       nosnost podlahy místností:                         1200 kg/m2

-       rozměry místností spisovny:                       viz příloha této výzvy, schéma místností

-       minimální počet bm:                                    550 bm

Rozestupy jednotlivých regálů budou navrženy tak, aby byla umožněna bezpečná manipulace s ukládanými dokumenty a přístup k jednotlivým regálům.

Z důvodu různorodé členitosti místností zadavatel umožňuje všem zájemcům o zakázku prohlídku spisovny a její vlastní zaměření. Prohlídku je možné sjednat na základě e-mailové nebo telefonické žádosti doručené kontaktní osobě zadavatele.


Další informace: http://www.veseli-nad-moravou.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=18072&p1=77465&id=591374



Veřejný portál není certifikovaným profilem zadavatele podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.